Sucos: blog de Dores Tembrás


Podcast #2: Conversa con Xavier Seoane – 03/02/2011
06/03/2011, 13:21
Filed under: Podcast

As conversas con Xavier Seoane son sempre así, intensas, cheas de referencias multidisciplinares, abraiantes. Por iso era inevitábel propoñerlle gravar unha delas, fixala no tempo e no espazo. Velaiquí está.

(Baixar arquivo MP3)

3 Comentarios so far
Deixar un comentario

ola xavier!!sempre é un pracer saber…de ti
apertas
bico Dóres

Comentario por VARI CARAMES

Boas! Son a rapaza que che preguntou onte se se podía escribir sen máis, sen ter unha conta no wordpress.
Encántame atoparme con xente coñecida para min, como Pepa do IES ELVIÑA, é a miña tia, e autores como Seoane, profesor meu no Bacharelato.
Tal vez a Xavier só o estudemos no Bacharelato para o selectivo, entre outros autores, que se non recordo mal está inscrito á Xeración dos 80.
Gústame a túa disposición de sacar pequenas historias que non soen sair, paréceme algo interesante.
Xa me pasarei a miúdo para ver con que nos sigues sorprendendo.
Un aperta enorme,
Andrea.

Comentario por Andrea Gestal González

Andrea, que agradabel sorpresa!!! Nin te imaxinas o que foi saber que eras sobriña de Pepa (mestra fundamental na miña vida) :)
Alédame que nos atopasemos, así, sen contar. Espero que sigamos en contacto, eu xa estou a curiosear polos teus hemistiquios :)
un beixo grande
dores

Comentario por dorestembras




Deixar unha resposta

