Sucos: blog de Dores Tembrás


poesía+grafiti no instituto de Carril
03/03/2011, 13:27
Filed under: creación, Lingua, Literatura, Obradoiros, poesia

O martes fun ao instituto Miguel Ángel González de Carril.  Fun para dar o obradoiro: poesía + grafiti aos cursos  1º B e 1ºA.

Sempre resulta emocionante e alentador traballar poesía cos máis novos. Chegoume a pouco. A ambición  é sempre tanta, quero contarlles tanto e ter tempo para que traballen, para que falen das palabras das tarxetas, para que as fagan súas, para que o poético por fin entre as mans adolescentes.

Emocionante escoitalos recitar a Bécquer, que algún coñecese a Neruda, que definiran a poesía así, sen prexuizos, que falaramos dos grafiti de vilagarcía, do propio instituto, que me deixaran contarlles que as cereixas para min… Que os post-it habían de inundar corredores, portas, muros.

Ás veces unha sae coa sensación de que si, que foi verdade, que esas horas compartidas mudaron algo, que os versos que me entregaron ao final da sesión embeleceron aínda máis o frío da mañá no Carril.

Grazas a Ana, a Miguel, a Luli, ao centro por acollerme, por deixar que a biblioteca se convertira nun verdadeiro laboratorio poético.

Desexos de voltar.

Aquí vos deixo algúns versos:

Recordo as mañás de inverno

nas que ti e mais eu

escribíamos os nosos sonos no cristal

grazas aos nosos bafos

por fin soñabamos espertos

soños dun instante

soños que se esvaecían no tempo (Carla)

O baleiro é un branco potente

o baleiro e a soidade

eu teño que estar só

e non podo (Telmo)

unha gota de auga

forma un río

un río forma un mar

un mar forma un océano

un océano forma ideas (Alex)

As pezas dun puzzle

son como o meu corazón

a persoa que as xunte

será o meu gran amor (Thomas)

O honor, que é o honor?

para algúns unha palabra

para min, unha forma de ser

un recordo de tempos pasados

cabaleiros que respetan as xentes

persoas que se preocupan polos demáis

O “honor” unha tradición olvidada

Por qué ninguén pensa nel?

Que pasaría se volvesemos ao honor?

Habería máis xustiza?

Quen sabe! (Antón)

A vogal

o son das palabras

que eu escoito

no meu corazón (Xoán)

Non me gusta a tinta cando

as miñas mans vai ensuxando

Pero gústame cando se usa

para imprimir os libros

que leo pola noite

cando

dende o interior do meu boligrafo

vai correndo

e pégase no papel

as palabras

mantendo (Sandra)

caleidoscopio

é un mundo de cores

onde poder ver

amarelo e vermello (Manuel)

como as pegadas na area

o teu recordo

levouno a alta marea (Juan José)

2 Comentarios so far
Deixar un comentario

Grazas mil, sempre grazas pola presenza e pola palabra.

Comentario por abm

Estou segura [pero segura] de que a semente que botaches neles xermolará.
O teu entusiasmo é contaxioso!

Comentario por zeltia




Deixar unha resposta

