Sucos: blog de Dores Tembrás


Poetas di(n)versos V
21/04/2010, 10:43
Filed under: Evento, poesia, recital

María Lado. Kirmen Uribe.

Eu só lera a obra de María Lado. Unha boa amiga agasalloume berlín hai anos. E de súpeto era tan próxima aquela poesía, algunhas referencias irmás, aquela frescura que me resultaba irresistíbel. Pero todo o mundo me dicía que tiña que escoitala, que en directo os poemas eran tridimensionais. En efecto. Escoitala é iso, ver como as palabras pasan de bimbios a cesto. E o poema final que quixen facer meu ata o último verso.

Con Kirmen Uribe foi distinto. Eu lino hai relativamente pouco e xa o precedía o Premio Nacional de Crítica, xa o avalaba unha inxente cantidade de recoñecimentos internacionais. Isto tamén pesa á hora de ler. Atopei unha delicada contundencia  na factura dos poemas, unha luz morna que deixa o peito entre livián e fondo. Así foi onte tamén a súa lectura. E unha proximidade natural que remite á excelencia. Un encontro sinxelo coa verdade da palabra.

2 Comentarios so far
Deixar un comentario

que cousas tan bonitas, dores. gracias :)

Comentario por mariademallou

A min Berlín achegoumo tamén unha amiga e gostei del:)

Comentario por abm




Deixar unha resposta

