Sucos: blog de Dores Tembrás


Poetas di(n)versos
18/11/2009, 17:44
Filed under: Evento, poesia, recital

Onte achegueime ao Ciclo Poetas di(n)versos, organizado pola Concellería de Cultura e dirixido por Yolanda Castaño. Estreaban Lucía Aldao e Eduardo Aute.

O acto estivo realmente ben. Lucía Aldao magnífica, magnífica. Un verdadeiro pracer escoitala. Eu xa a vira recitar noutras dúas ocasións. Coñecina hai moitos anos, moitos, na facultade de filoloxía. Xa daquela se convertiu para min nunha poeta de referencia. Lucía Aldao, precisión de cirurxán na forxa do verso.

Despois Aute leu os seus poemigas. Foi raro, eu sempre fun escoitalo a concertos. Estivo ben, penso no enxeño dalgúns textos.  Aute foi honesto, explicou antes de comezar como concebía el estos poemigas, iso gustoume. Si no tienes sueños, corres el peligro de teñer dueños.

Parabéns sentidos aos organizadores e promotores desta iniciativa. Onte quedou ben demostrado que hai un público ávido de poesía. Tódolos meses, cara a mediados, un encontro con dous grandes poetas. O vindeiro 15 de decembro, Luz Pozo e Luis García Montero.

Advertisements

4 Comentarios so far
Deixar un comentario

Que gozada poder escoitar a estes poetas. A todos en xeral, pero hei de recoñecer que a algúns tes máis oportunidade de escoitalos que a outros. Gostaría de escoitar a Joan Margarit, mágoa que sexa os martes…Un biquiño

Comentario por abm

Compré tu libro. Llegué hasta “Combustión”. Me manejo mejor en el gallego oral que en el escrito. Me gustó Lucía, Aute,no. La ambigüedad poética y el humor disfrazado de falsa modestia o de lo que sea, no me llega. Una cosa es una greguería, un cronopio, una copla o un haiku y otra la osadía de elevar el palabreo y la parida que escribiste hace diez años a la categoría poética en su sentido etimológico de creación genuina. No me gustan las imposturas sin sentido. Saludos y perdona por mi cinismo enfermizo.

Comentario por CARPENTER

Escribí un poema mientras caminaba hacia el coche. Lo escribí dentro de tu libro. Gracias a Aute y sus poemigas, salí a tiempo. Quedaba un ejemplar en Fnac.

Comentario por CARPENTER

Página 31.

Un cartel luminoso de la perfumería Douglas me pregunta: ¿Quieres hacerlo realidad? Así surgieron los nexos en la calle negra salpicada de luz: Chico con parálisis cerebral tira la basura, la silueta de un hombre blanco persigue a una mujer blanca en el asfalto (Los separa una frase: mire á esquerda); dos turistas australianos muy altos que van de la mano se besan, unos jugadores de balonmano se mueven tras los cristales húmedos; los acaba sustituyendo un cartel verde y fucsia de la cafetería Swizerland. El olor a freno quemado de un coche, también blanco, amenaza mi corazón. No quiero morir con los labios congelados. (Es sólo una primera versión).
No escribiré nunca más comentarios, si no hay respuesta.

Comentario por CARPENTER




Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s