Sucos: blog de Dores Tembrás


Para seguir bailando
15/05/2009, 13:03
Filed under: presentacion

Chisco onte falou do azar, dese vento que nos leva e nos trae, que tanto se ri de nós. Leu o último relato do libro, o que lle da o título, unha carta a Cortázar.

No conto facíase referencia a un libro presentado en Buenos Aires no que analizaba a relación do escritor arxentino con Galiza. E nese momento saltou a faísca, e puxenme a pensar na bibliografía da miña tese, e de súpeto vin unha folliña fotocopiada dun libro sobre Cortázar escrito en galego, unha referencia mínima a Alejandra Pizarnik.

E claro, o libro era de Chisco, só que nese momento  eu non o coñecía, foi Teresa, Teresa Seara quen me sorprendou con aquela referencia para a miña bibliografía. Chisco non sabe o que significou aquela breve nota, a posibilidade de unir a Pizarnik con Galiza, escrita en galego, nunha tese donde tódalas fontes son en español ou inglés. Non podo describir a  simpatía que sentín por aquel escritor descoñecido que me agasallaba a posibilidade de colocar a miña lingua no universo Pizarnik.

Todo isto el non o sabe, porque onte non era o día de contarllo, porque a xente facía cola para obter o seu exemplar asinado, e os amigos amoreábanse arredor súa con felicitacións. Agora, que Chisco é un poeta admirado por mín, agora que xa o coñezo, podo dicir que o azar sempre deixa sinais certeiros.

1 comentario so far
Deixar un comentario

Estou descubrindo blogs chulísimos! Grazas!

Comentario por ABM




Deixar unha resposta

